bu sözlüğe ilk geldiğimde

/ 1
ümitliydim lan diyordum ki 2-3 aya burda yüzlerce adam olur çok güzel bir ortam var diyordum ama işler hayalimdeki gibi olmadı
:(

büdüt: eğer planlanan gibi reklamlar yapılır ve tutarsa sözlük harbiden kişi olarak yükselir seviyesi düşmez çünkü artık kemik kitle burada ve seviye belli gelen buraya uyum sağlıyor...
2
ben hala ümitliyim bizim gibi sürekli uğrayan kitle arttıkça burası hayalimizdeki gibi olur.
1
bakın arkadaşlar eskitasarım sözlük ten sonra her hevesle açılan sözlük lerin hali bu. neden mi? inci kafası devam ettiğinden. zamanım az bu konuyla ilgili duvar gibi yazı gelecek sonra buraya. özet olarak az ve öz yazar, birbirine saygılı insanlar ve cok değil güzel içerik üreten yerler insana yazma hissi uyandırır.
3
zaman ne çabuk geçti lise 3 gibi falan keşfettim burayı şimdi üniversite okuyorum karabükte eski yazdıklarıma baktıkça ulan ne malmışım amk diyorum
2
/ 1